REVELION 2011 CUBA - VARADERO
Traseu:
CUBA - VARADERO
Program - detaliu itinerar:
Ziua |
Detalii |
1 |
(30 DECEMBRIE) BUCURESTI - PARIS
Intalnire cu reprezentantul agentiei de turism la aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 04:50 pentru imbarcare pe zborul Companiei Air France AF1089 cu destinatia Paris. Decolare la ora 06:50. Sosire Paris la ora 09:00. Decolare catre Havana la ora 13:40, zborul AF3534. Sosire in Havana la orele 17:45. Transfer la Hotel. Cazare hotel Telegrafo 4* Havana, situat centrale |
2 |
Cazare in sistem ALL INCLUSIVE hotel IBEROSTAR LAGUNA AZUL 5* in Varadero.Timp liber la dispozitie plaja si excursii optionale. |
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
(07 IANUARIE) VARADERO - HAVANA
Mic dejun. Transfer la Havana. Tur de oras Havana.
Tur de oras Havana- "Old Colonial and modern Havana" in care descoperiti atractii turistice din orasul colonial vechi dar si din cel modern. Prin atmosfera sa, Havana este un oras unic in lume. Datorita bogatiei sale istorice, traditiilor si culturii sale, Havana a fost declarat patrimoniu Unesco. Turul centrului istoric al orasului se va parcurge pe jos, in timp ce pentru vizita orasului modern ne vom imbarca in autocar. Cazare hotel Telegrafo 4* Havana, situat central. |
9 |
(08 IANUARIE) HAVANA - HEMINGWAY TOUR
Mic dejun. Timp liber la dispozitie in Havana sau optional, Hemingway Tour (Pranz inclus), cu vizitarea locurilor unde obisnuia sa traiasca Hemingway: Ferma La Vigia situata in nordul Havanei, hotelul Ambos Mundos si restaurantul El Floridita, unde se va servi un welcome drink. Servirea pranzului la restaurantul Las Terrazas de Cojimar. Tarif informativ: ~60 Euro/persoana, pranz inclus. Transfer la aeroport pentru imbarcare pe zborul Companiei AirFrance AF3539 cu decolare catre Paris la ora 20:15. Sosire la Paris a doua zi, 09 ianuarie la ora 11:05. Imbarcare pe zborul AF2488 cu decolare la ora 15:25 catre Bucuresti. Aterizare pe aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 19:15. |
Detalii:
Pachetul de baza include:
• bilet de avion Bucuresti - Havana - Bucuresti, via Paris Compania Air France
• 02 nopti de cazare cu mic dejun in Havana Hotel Telegrafo 4* situat ultra central
• 07 nopti cazare cu all inclusive in Varadero Hotel Iberostar Laguna Azul 5*
• Cina festiva de Revelion la hotel in Varadero
• Tur de oras Havana cu ghid local
• Transfer cu autocarul aeroport - hotel Havana - aeroport
• Transfer cu autocarul Havana - Varadero - Havana
• Insotitor de grup roman din partea agentiei
Nu sunt incluse:
• Taxele de aeroport si combustibil: 420 Euro/persoana - valabile la momentul publicarii programului (taxa de combustibil poate suferi modificari pana la momentul emiterii biletelor, in functie de evolutia pretului petrolului. La data emiterii biletelor de avion cu 2 saptamani inainte de plecare, se va comunica valoarea taxelor de aeroport si combustibil valabile in acel moment)
• Taxa de viza si procesare documente: 40 EUR/persoana
• Taxa de iesire din Cuba: aproximativ 25 USD (se achita pe aeroportul din Havana)
• Excursiile optionale in Varadero
• Asigurarea medicala de calatorie
Suplimente & Reduceri:
• SGL: + 240 Euro/pers/perioada
• Copii 2-11,99 ani: - 450 Euro/copil/perioada (in camera cu 2 adulti, maxim 1 copil in camera)
• Loc in camera tripla: - 40 Euro/persoana/loc in camera tripla
Actele necesare obtinerii vizei de Cuba:
- pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii in tara
- asigurare medicala (copie)
INFORMATII HOTEL:
Hotel TELEGRAFO 4*
Hotelul Telegrafo este situat vis-Ã -vis de Parcul Central din Havana, in inima orasului, o excelenta locatie pentru a explora Havana pe cont propriu, fiind situat pe celebra artera pietonala "Paseo del Prado" - cunoscuta zona de promenada din Havana. Hotelul are 60 de camere dotate cu aer conditionat, TV, telefon, baie proprie.
Hotel IBEROSTAR LAGUNA AZUL 5*, inaugurat in Septembrie 2009!
Iberostar Laguna Azul este un resort deschis in septembrie 2009. Este localizat pe o minunata plaja cu nisip fin din Varadero, de peste 1km lungime, inconjurat de gradini tropicale. Atmosfera eleganta, variate programe de divertisment incluse in regimul All Inclusive. Resortul are 6 piscine, 9 baruri si 5 restaurante, discoteca, scena de teatru pentru spectacole, serviciu medical de urgenta, facilitati spa & wellness: sauna, jacuzzi, masaj,etc. Toate camerele au 42m2 si sunt dotate cu balcon sau terasa, aer conditionat, acces internet, baie proprie, uscator de par, telefon, TV satelit, minibar, filtru de cafea, seif, fier de calcat, CD&DVD player. Detalii pe: www.iberostar.com
ALL INCLUSIVE
"All inclusive" este un serviciu disponibil 24h, cu bauturi locale si internationale incluse in pachet: bauturi racoritoare, bere si vin, gustari intre mese
Micul dejun si Pranzul: Bufet variat cu specific local si international, show cooking, servite in restaurantul principal
Cina: Bufet variat cu show cooking in restaurantul principal, dar si in 4 restaurante a la carte: Restaurantul Japonez, Restaurantul cu specific international, Restaurantul Romantic, Restaurantul Italian. Pentru a servi cina intr-unul dintre aceste restaurant a la carte este necesara rezervare la receptia hotelului.
Bauturile: Sunt incluse bauturi locale si de import, alcoolice si non-alcoolice. Consumatia din minibar este GRATUITA, si este realimentat la fiecare 2 zile.
Entertainment: In regimul All Inclusive sunt incluse o serie de activitati de recreere, toata ziua si seara pana tarziu, spectacole live, disco la Fun Pub, etc
Sporturi si activitati: In programul "All inclusive" sunt incluse: billiard, tenis de masa, volei pe plaja, tir cu arcul, 2 terenuri de tenis, windsurfing, catamaran, caiac, snorkeling, polo. Exercitii de aerobic, lectii de dans si variate programe de divertisment in timpul zilei. In apropiere puteti gasi contra cost: scufundari, calarie, bowling si golf
FOARTE IMPORTANT: Tarifele au fost calculate pentru un numar minim de 20 de platitori. Pentru un grup mai mic de 20 de platitori, tarifele se recalculeaza.
DOCUMENTE DE CALATORIE
• Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, CARTEA DE IDENTITATE SAU PASAPORTUL, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 3 luni de la data terminarii calatoriei pentru destinatii din Uniunea Europeana si minim 6 luni de la data terminarii calatoriei pentru celelalte destinatii din afara Uniunii Europene.
• Tarile care permit intrarea pe baza cartii de identitate sunt: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Danemarca, Elvetia, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria. Pentru toate celelalte tari este NECESAR PASAPORTUL. Mai multe detalii gasiti pe site-ul Politiei de Frontiera: www.politiadefrontiera.ro
• In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi CI
• Copiii care nu au implinit 14 ani si nu au carte de identitate, vor trebui inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul.
• Agentia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.
CAZARE SI PROGRAMUL EXCURSIEI
• Clasificarea hotelurilor din program este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania.
• Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate.
INFORMATII UTILE REFERITOARE LA ZBORUL CU AVIONUL
• Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
• Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor.
• Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme si 06 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita de KG se achita separat pe aeroport. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism.
• Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
• Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza.
• Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat.
• Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.
INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSFERUL GRATUIT DIN PROVINCIE
• TRANSFERUL DIN PROVINCIE la punctele de imabarcare sau la aeroport este oferit de agentia de turism cu titlu GRATUIT. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
• Pasagerii care beneficiaza de TRANSFER GRATUIT au obligatia de a comunica agentiei revanzatoare sau tour operatorului un numar de telefon mobil la care sa poata fi contactati de soferi in cazul unor modificari neprevazute care pot aparea in ziua transferului. Touroperatorul nu-si asuma raspunderea pentru eventuale neprezentari la preluare ale pasagerilor.
• In situatia in care Touroperatorul are de asigurat in aceeasi zi transferuri gratuite pe aceeasi ruta si din aceleasi orase pentru 2 sau mai multe excursii cu plecare sau sosire in aceeasi zi, se va organiza un singur transfer cumulat pentru toti pasagerii din excursiile respective. In acest caz, pasagerii vor fi anuntati cu 2 zile inainte si trebuie sa confirme daca doresc sa beneficieze de transferul cumulat sau nu.
• Touroperatorul nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila a aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
FOARTE IMPORTANT !!!! DOCUMENTE NECESARE PENTRU MINORI
• Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte, este necesar acordul celuilalt parinte exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat. Daca celalalt parinte a decedat, este necesara o copie dupa actul de deces.
Pentru minorii care au un singur parinte declarat in certificatul de nastere, este necesara o copie a acestui certificat.
• Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte si acesta este divortat, este necesara hotararea judecatoreasca definitiva prin care i-a(u) fost incredintat(ti) minorul(ii) si copie dupa actul de divort. Daca hotararea judecatoreasca nu este definitiva, este necesar acordul celuilalt parinte exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat.
• Pentru minorii care calatoresc fara parinti si au fost incredintati unei terte persoane, este necesar acordul ambilor parinti exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat precum si cazier juridic pentru persoana care ii insoteste.
ATENTIE! Daca nu va incadrati in niciuna dintre prevederile de mai sus, va rugam sa consultati site-ul politiei de frontiera: www.politiadefrontiera.ro si sa va asigurati ca intruniti conditiile prevazute de articolul 2 alin. 2 din Legea nr. 248/2005 cu modificarile ulterioare, apeland politia de frontiera la nr. de telefon 021.9590.
Rezervare & Informații contact
Această ofertă a fost publicată de către Agenția de turism
STEFAN TOURS:
- Adresa: Str. Docentilor, nr. 30, sector 1, Bucuresti, Bucuresti
- Telefon: 021 / 31 00 284
Trimite o cerere de rezervare pe email:
Solicitarea trimisă prin formularul de mai jos nu garantează rezervarea. Veți fi contactat de către operator pentru detalii.