Creta

Program social Creta

Rezervare/contact

Ofertă publicată de Zepelin Tour (0724501727)

Tarife: de la 282 Euro /persoană/sejur

Perioada Pret/sejur Durata Masa Specificatii
08.05 564 Euro 6 nopti mic dejun inclus Hotel Flisvos Dubla/mic dejun/2 adulti/camera/sejur
14.05, 21.05, 28.05 588 Euro 6 nopti mic dejun inclus Hotel Flisvos Dubla/mic dejun/2 adulti/camera/sejur
04.06 620 Euro 8 nopti mic dejun inclus Hotel Flisvos Dubla/mic dejun/2 adulti/camera/sejur
12.06, 15.06, 19.06, 22.06, 26.06, 29.06, 03.07, 06.07, 21.08, 24.08, 28.08, 31.08, 04.09, 07.09, 11.09 633 Euro 7 nopti mic dejun inclus Hotel Flisvos Dubla/mic dejun/2 adulti/camera/sejur
10.07 652 Euro 7 nopti mic dejun inclus Hotel Flisvos Dubla/mic dejun/2 adulti/camera/sejur
08.05 698 Euro 6 nopti mic dejun inclus Hotel Sergios*** Dubla/all incluzive/2 adulti/camera/sejur
14.05, 21.05, 28.05 745 Euro 7 nopti mic dejun inclus Hotel Sergios*** Dubla/all incluzive/2 adulti/camera/sejur
04.06 927 Euro 8 nopti mic dejun inclus Hotel Sergios*** Dubla/all incluzive/2 adulti/camera/sejur
12.06, 15.06, 19.06, 22.06, 26.06, 29.06, 03.07, 31.08, 04.09, 07.09, 11.09, 14.09 863 Euro 7 nopti mic dejun inclus Hotel Sergios*** Dubla/all incluzive/2 adulti/camera/sejur
06.07 915 Euro 7 nopti mic dejun inclus Hotel Sergios*** Dubla/all incluzive/2 adulti/camera/sejur

NOTA
· Tarifele sunt in euro/camera/sejur. EXCEPTIE - suplimentele/ persoana/sejur.
· La inscriere va rugam sa ne transmiteti data de nastere a pasagerilor (este obligatorie pentru efectuarea rezervarii).
· Copii 0-1.99 ani, pret bilet de avion- fara loc in avion si catering: infant gratuit.
. Tarifele pentru copiii si a 3 pers sunt calculate pentru cazare in camera cu 2 adulti platitori.
· Conditii REDUCERI "Early booking"(impuse de hotelieri):
Rezervari si plata conform termenelor inscrise in programul fiecarui hotel.
Pachetele sunt deja calculate cu reducerea de early booking aplicata la tariful de cazare.
In cazul neefectuarii unei plati, la termenul convenit, rezervarea se anuleaza automat.
In cazul anularii rezervarii, dupa data de expirare a reducerii de early booking, penalizarile sunt de 100%.
NU se permite, dupa expirarea ofertei de Early booking: schimbarea numelui, a datelor calatoriei, a numarului de persoane si a tipului de camera confirmat initial.
Anularea unei rezervari Early booking, pana la data expirarii acesteia, presupune aplicarea penalizarilor din contractul standard (vezi mai jos la penalizari, in cazul anularii excursiei de catre turistul inscris).

Prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.
Se considera turist inscris orice persoana care plateste un avans de 50 % din contravaloarea pachetului turistic.
Diferenta urmeaza a fi achitata cel mai tarziu cu 20 zile inainte de data inceperii calatoriei. In cazul anularii excursiei de catre turistul inscris, penalizarile sunt:
50% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face intre 30-25 de zile calendaristice înainte de data plecării;
b) 80% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 24-15 de zile înainte de data plecării;
c) 100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 14 zile înainte de plecare sau pentru neprezentarea la program ;

Se va achita pretul stipulat in conditiile si la termenele stabilite in contractul cu clientul. La fiecare inscriere, beneficiarul trebuie sa se asigure ca programul sau pretul pachetului turistic nu a suferit modificari. Turistii au obligatia de a achita taxele suplimentare anuntate inainte de inceperea programului turistic, in cazul in care acestea vor aparea ca urmare a majorarii taxelor de aeroport, a taxelor de combustibil anuntate de compania aeriana transportatoare, a diferentei de schimb valutar.

Conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-l insoteste) legalizat la notariat. Adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera. Mai multe informatii: www.politiadefrontiera.ro. Conditiile enuntate mai sus pot fi schimbate oricand de catre organele competente. Prin urmare, turistii sunt obligati sa se informeze la politia de frontiera de normele in vigoare. Agentia Organizatoare (Tour Operatorul), nu poate fi implicata sau trasa la respundere in cazul modificarii conditiilor impuse pentru calatoria minorilor.
· Informatii generale privind regimul pasapoartelor si al vizelor: pasaport/ carte de identitate(acolo unde permite) valabil minim 6 luni de la data de retur.
Agentia nu isi asuma raspunderea pentru deciziile organelor de control de la punctele de trecere a frontierei romane sau straine, in pofida respectarii conditiilor de iesire din Romania, respectiv intrare in alte state, prevazute de legislatia in vigoare.

Agentia isi rezerva dreptul de a reordona programul excursiei, cu respectarea in totalitate a serviciilor, in anumite situatii speciale, determinate de factori independenti de vointa noastra. Programul turistic se desfasoara in baza contractelor externe incheiate.

Compania aviatica fara a cere acordul agentiei de turism care deruleaza programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor! Prin urmare, agentia organizatoare (Tour Operatorul), nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea inscrisa in programul excursiei. Pentru aceste intarzieri, compania aeriana este obligat sa asiste turistii conform regulamentului parlamentului european nr. 261/04. Orice problema privind operarea zborului si actiunile adiacente acestuia intra sub competenta transportatorului, biletul de avion reprezentand contractul intre pasager si compania aviatica.
In cazul deteriorarii sau pierderii bagajelor in timpul dinaintea zborului, zborului efectiv si dupa incheierea acestuia, compania aviatica este singura raspunzatoare conform regulamentarilor EU 2027/97 si amendamentului 889/02.

Distributia camerelor la hotel se face in momentul cazarii de receptioner. Orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre client direct la receptie, asistat de reprezentantul local. Hotelierii accepta plangeri referitoare la serviciul de cazare numai in timpul in care turistul este la destinatie, insotite de dovezi reale.Va rugam in cazul in care sunteti nemultumiti de prestatia de cazare sa raportati hotelului plangerea si sa contactati agentul de turism pentru a va ajuta sa rezolvati in timpul sejurului problema aparuta. Dupa parasirea hotelului, agentia organizatoare nu mai poate sa va acorde suportul necesar, conform conditiilor impuse de hotelieri.
Cazarea in camere se face la ora 14.00 in ziua sosirii, iar eliberarea camerelor la ora 12.00 in ziua plecarii. Camerele se pot pastra in ziua plecarii, peste ora de predare, in functie de disponibilitatile hotelului, prin negociere directa, cu plata la receptie, neimplicand agentia de turism organizatoare sau agentia partenera.

Categoria hotelurilor si a mijloacelor de transport este cea oficiala pentru tara de destinatie, acordata de oficialitatile locale.

Hotelierii solicita plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera si hotel (ex:minibar/frigider, seif, prosoape la piscina etc). Va rugam in momentul sosirii la hotel, sa solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra acestora.

In brosura, imaginile prezentante nu sunt intodeauna pentru camera standard! Pentru vizualizarea camerelor standard va rugam sa accesati pagina web a hotelului! Tarifele din brosura sunt calculate pentru camere standard si sunt valabile in momentul tiparirii brosurii.

Excursiile optionale se organizeaza direct in tara de destinatie, Prestatorul nefiind implicat in organizarea sau buna desfasurare a acestora. Orice reclamatie se rezolva la fata locului direct cu organizatorul programului. Clientii nu sunt obligati sa le cumpere de la partenerul local (sunt doar recomandate ca servicii sigure, includ taxele si asigurarile locale).

Situatii de forta majora si neprevazute cum ar fi razboaie, cutremure, greve, fenomene naturale si meteo deosebite, etc, nu obliga agentia la despagubiri sau compensatii.
Agentia organizatoare (Tour Operatorul) poate anula excursia in cazul nerealizarii numarului minim de turisti si are obligati de a instiinta turistul cu cel putin 14 zile inainte de data plecarii, oferind alta varianta de excursie la un alt pret sau rambursarea costului excursiei achitate de turistul inscris.

Detalii:

Servicii incluse

Servicii incluse:
Bilet de avion zbor charter Bucuresti - Heraklion - Bucuresti;
Transfer aeroport-hotel-aeroport;
6, 7, 8 nopti cazare hotel 2*/3*;
Masa conform oferta
Asistenta turistica locala;
Asigurare medicala si storno.

Nu sunt incluse incluse:
Taxe de aeroport - 95 euro/persoana;
Excursii optionale;
Serviciile de masa si bauturi care nu sunt prevazute in program;

Rezervare & Informații contact
Această ofertă a fost publicată de către Agenția de turism Zepelin Tour:
  • Adresa: Bd Eroilor Sanitari nr 55, et 1, Bucuresti
  • Telefon: 0724501727

Trimite o cerere de rezervare pe email:

Solicitarea trimisă prin formularul de mai jos nu garantează rezervarea. Veți fi contactat de către operator pentru detalii.

 



Accept cookies Informare Cookies Folosim cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.