Cape Town unifica liniile de low cost pentru a atrage mai multi fani


Liderii industriei de turism din Cape Town, Africa De Sud, Cape Town Tourism si Cape Town Routes Unlimited s-au hotarat sa isi unesca fortele pentru a atrage turistii veniti la Campionatul Mondial de Fotbal si care vor fi cazati in Johannesburg si Pretoria. Mesajul lor este clar: este o ocazie unica de a vizita orasul, iar experienta de a vizita Africa de Sud nu este completa fara o vizita la Cape Town.

 

Aceasta campanie este unica deoarece trei firme competitoare, Mango, Kulula si 1Time s-au pus de acord pentu a atrage atentia asupra accesibilitatii liniilor de low cost. Ofertele de zbor vor fi promovate prin anunturi radio si reclame pe internet platite de cele trei companii, dar si prin reclame ce vor fi tiparite in ziarele locale precum si o campanie de PR la nivel international care va sustine mesajul ca orasul Cape Town trebuie neaparat vizitat. Turistii vor fi informati ca vor putea sa faca rezervari de bilete pentru aceste curse pe website-ul orasului dedicat turismului: www.capetown.travel.

 

Luptandu-se cu prejudecatile cum ca preturile pentru transport sunt mari, Cape Town se straduieste din rasputeri sa demonstreze fanilor veniti la Campionatul Mondial de Fotbal ca e mult mai usor si accesibil sa ajunga aici decat credeau ei. Orasul si-a pregatit restaurantele si barurile dotandu-le cu ecrane pentru a atrage si pasionatii de fotbal. Companiile s-au straduit sa faca niste oferte turistice destul de ieftine pentru a atrage turistii aici macar pentru cateva zile intre meciuri.




Album foto

Accept cookies Informare Cookies Folosim cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.