Asezati-va comod si bucurati-va de ceea ce va fi o calatorie de neuitat cu trenul Express Glacier, de la St. Moritz/Davos peste Alpii elvetieni pana la Zermatt. Cu cele 291 de poduri, 91 de tuneluri si 7 vai, aceasta experienta este cu adevarat unica.
Ii ia trenului 7 ore si jumatate sa treaca prin Piz Bernina si Linia Albula, printre terenurile aspre ale muntilor si vaile pline de verdeata, pe langa piscuri inzapezite, cascade inalte, stanci abrupte, sate pitoresti si castele vechi. Peisajele vazute prin ferestrele largi sunt suberbe, iar informatiile pe care le primiti pe traseu va vor completa experienta.
Peisajul nu este singurul lucru de care va puteti bucura pe parcursul calatoriei. Puteti sa degustati o gama larga de specialitati proaspat preparate pe care le puteti servi la locurile voastre intre Zermatt si St. Moritz sau in vagonul restaurant in stil vechi, intre Zermatt si Davos. La bordul trenului, felurile de mancare vor fi preparate de un bucatar sef in vagonul restaurant. Cafeaua, bauturile racoritoare sau alte gustari va vor fi aduse de angajatii barului.
In anii 1920, datorita excursionistilor entuziasti si a celor din clasele sociale superioare dornici de aventura, vechile sate montane, pana atunci izolate, Zermatt si St. Moritz au fost transformate in statiuni la moda. Cele trei companii feroviare din acea vreme au reusit cu succes sa beneficieze de potentialul turistic prin deschiderea in 1926 a rutei Valais - Graubunden. Deschiderea traseului Brig - Chur si Chur - St. Moritz numai pe timpul verii a fost intampinata cu entuziasm de publicul calator. Cu toate acestea au mai trecut 50 de ani pana cand trenurile au putut trece si iarna prin imposibilul traseu alpin Furka.
Pe 25 Iunie 1930, dupa ce s-a facut legatura feroviara intre Visp si Brig, Express-ul Glacier a circulat pentru prima data de la Zermatt la St. Moritz. Din cauza celui de- Al Doilea Razboi Mondial, traficul a fost oprit in 1943, pentru a fi reintrodus cu mici modificari in 1948. Express-ul Glacier a beneficiat intre anii 50 si 60 si de dezvoltarea tehnologiei. Motoarele mai rapide au imbunatatit timpul calatoriei chiar si pentru cel mai lent tren rapid din lume, iar modernizarea vagoanelor si adaugarea vagonului restaurant au marit atractia pentru acest tren.
Multumita modernizarii si a publicitatii intensive, Express-ul Glacier a devenit unul din obiectivele turistice de top ale Elvetiei intre anii 80 si 90. De atunci interesul international pentru acest tren a fost in continuua crestere. In 2005 trenul si-a sarbatorit cea de-a 75-a aniversare si pare mult mai tanar, mai dinamic si mai popular ca niciodata.
Toate cele 5 plaje neobisnuite se afla in Cartea Recordurilor, fiind extrem de spectaculoase prin coloritul lor ciudat si exotic.
Mexic a pastrat pozitia printre destinatiile de croaziera din lumea intreaga. Peste 800.000 de vase de croaziera au acostat pe tarmurile ...
Faimosul carnaval de la Rio de Janeiro reprezinta celebrarea brazilienilor pentru care se pregatesc intregul an chiar ianinte de inceperea ...
Dupa inundatiile din vara, jumatate din plajele Marii Britanii au fost declarate nesigure pentru inot, iar situatia risca sa devina ...
Gradina Botanica din Gothenburg este cea mai mare, si dupa parerea multora, cea mai frumoasa gradina botanica din Nordul Europei, ...
Una dintre cele mai conservate constructii medievale din Romania este fara indoiala Castelul Corvinilor. Proprietatea lui Iancu de Hunedoara impresioneaza ...
Mii de oferte de vacanță publicate de agențiile de turism partenere:
Povestiri și poze din cele mai vizitate destinatii din lume:
Nu sunteți logat