Prima editie Art and Tourism debuteaza in Florenta in luna mai
Domul din Florenta
Peste 25.000 de turisti sunt asteptati la prima editie
Art and Tourism (Arta si Turism), targul de turism cultural si de arta ce debuteaza in
Florenta, in zilele de 18 - 20 mai 2012.
Art and Tourism va fi oportunitatea ideala pentru destinatii sa isi promoveze patrimoniul cultural, astfel incat sa incurajeze turistii din lumea intreaga sa vina in vizita.
Expozitii, spectacole, conventii, spatii deschise dedicate principalelor atractiii turistice si culturale, toate acestea sunt incluse in targul
Art and Tourism.
Pe langa intalnirile cu publicul, in prima zi si jumatate vor fi workshop-uri dedicate intalnirii intre operatorii ce ofera cultura italiana si cei 400 de operatori internationali interesati in promovarea calatoriilor culturale in Italia in peste 40 de tari din lumea intreaga.
Cererea internationala la Art and Tourism: sunt deja peste 300 de cumparatori pre-inregistratiArt and Tourism se pregateste sa devina cel mai mare targ de schimb de turism cultural din lume. Cu doar patru luni ramase pana la deschiderea targului, obiectivul de a aduce in
Florenta 400 de cumparatori internationali profesionisti interesati in aschizitionarea ofertelor prezentate in orasul toscan intre 18 si 20 mai a fost aproape indeplinit. 321 de operatori internationali au fost pre-inregistrati. Acestia sunt atent selectati si provin de pe cele mai importante piete sursa.
Pentru a optimiza intalnirea intre oferta si cerere, a fost planificat un program bogat de intalniri pre-aranjate, precum si o serie de intalniri B2B (business-to-business) cu factorii de decizie din sector, la nivel international.
`The Art Newspaper` - partener media al targului Art and TourismUna dintre cele mai influente publicatii din lumea artei, `The Art Newspaper` (Ziarul Arta), este partener media al targului
Art and Tourism. Acest parteneriat garanteaza o mare vizibilitate a targului
Art and Tourism pe piata italiana, dar si la nivel international: acordul include si titlul international `The Art Newspaper`, care este distribuit in America de Nord, Marea Britanie, Europa, Australia, Africa de Sud, Canada si Japonia.
`Civita` sponsorizeaza Art and TourismDe asemenea, asociatia care opereaza in Italia pentru protejarea si imbogatirea patrimoniului cultural al tarii, `Civita` sponsorizeaza targul
Art and Tourism. Aceasta alegere importanta este motivata de faptul ca targul reflecta perfect, in spirit si continut, angajamentul asociatiei. `Civita` va atrage atentia asupra evenimentului prin propriile mijloace de comunicare si totodata va coopera la conceperea, design-ul si organizarea unei conventii concentrate pe tema consumului cultural, ce va avea loc in timpul targului
Art and Tourism (www.artandtourism.it).
sursa: www.eturbonews.com