Nopti si zile de groaza la dyadom hotels belek resort
1 voturi
Autor: medi, 25 Septembrie 2011
O experiență de: Vizualizări: 2166
In primul rind Hotelul de mai sus nu poate avea 5 stele , din cauza personalului ( sau manegerilor ) care nu-l ingrijesc . Nu exagerez cu nimic am gasit o locatie jegoasa ( scuzati expresia ) dar este reala. De cum intri la receptie observi ca geamurile nu sunt curatate de ceva vreme , nu fuctioneaza aerul contidionat, toate usile si ferestrele sunt deschise si un curent de te apuca durerea de cap in cite-va minute. Personalul nu prea cunoste limba engleza , sau franceza, doar putina rusa si ceva ceva germana. Cel mai important lucru trebuie sa te feresti din calea personalului , ei au intietate la trecere indiferent unde si de ce. La hotel tot ce este metalic si nu este din inox este ruginit, balustradele de inox nu sunt ruginite dar nu sut curatate de mult timp. Credeti-ma am stat in aceasta locatie in luna Sept.2011 , am cumparat un pachet pt 2 famili 4 pesoane ( am sa regret aceasta vacata toata viata mea) DE LA O AGENTIE DE VOIAJ ( nu am sa-i dau numele inca , astept un raspuns la reclamatia pe care am facut-o , deoarece angajata care mi-a recomandat acest hotel a facut o intreaga piesa de teatru , precum ca toata vara la acesta locatie au fost o gramada de turisti romani care pur si simplu bulucit sa cumpere bilete , etc,etc.Asa ca peundeva consider ca Agentia respectiva si alte Agentii care promoveaza acesta locatie se fac vinovate de Reclama Mincinoasa . Sa revenim la Hotel Dyadom Hotels Belek Resort 5 , restaurantul are infatisarea unei cantine , cei mai invirsta care au apucat statiunea Eforie Sud prin sindicat pe vremea lui Ceausescu stiu ce spun, in primul rind cala receptie nu functionaza aerul conditionat, ferestele si usile sunt in permanenta deschise , curent de nedescris ( probabil ca sa nu stationam mult la masa ) , mese murdare , fete de mese asisderea , mincarea sub ori ce critica , nu se cunostea ce fel de mincare este , chiar si de localnici ( Turcii find ca 50% din turisti ) , mincare pentru regim ,nici atit, aparatura de dozare a apei,a cafelei sau sucurilor este ruginita si curgea peste tot , la fel si la plaja . La piscina gresiia este sparta sau crapata , in sapte zile nu am vazut pe nimei sa curete piscina.Plaja este mare , pacat ca nu este ingrijita aproape deloc, sejlonguri rupte si murdare. NU MERETI IN ACEASTA LOCATIE - NU MERITA NICI 2 STELE CU INDULGENTA
Carucior de vesela - ruginit si murdar
Sala de mese
Cirpa pusa pe jus pentru ca dozatorul de apa si sucuri curgea
Dozatorul cu pricina - de fapt toate dozatoarele erau ruginite si defecte
Pacat ca vi s-a stricat vacanta, Am mai patit-o si eu, in Italia. Dar cred ca o sa ramaneti cu o simpla explicatie , cata vreme nu vor plati dezastrul, nu se vor linisti. Si conditile in care poate fi sesizat OPC este scurt de 24 de ore, in conditiile in care abuzul se intapla chiar in in strainatate.De fapt , cred ca ar trebui sa studiem mai mult legislatia in domeniu. Poate ne va fi mai usor .
Insistati pentru despagubiri, eu am fost cu o agentie de turism din Ungaria care are ceva filiale si in Romania(nu-i dau numele) si am avut un sejur in Majorca, din neglijenta unui angajat al agentiei ne-au uitat in Insula. Dupa dupa 24 de ore ne-am intors, ne-au asigurat cazare si masa si au platit si o despagubire. N-a fost mare dar a contat si ca gest
Concluzia acestui esec ar trebui sa ne dea de gandit si sa cautam destinatii frumoase pentru concedii si la noi in tara ca daca se intampla ceva de genul acesta acasa te poti descurca mai bine si nu trebuie sa stai umilit pe banii tai in alta tara.
Accept cookies Informare Cookies
Folosim cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.